sábado, 20 de outubro de 2012

Cristo Comigo





Christ with me, Christ before me, Christ behind me,
Christ in me, Christ beneath me, Christ above me,
Christ on my right, Christ on my left,
Christ when I lie down, Christ when I sit down,
Christ in me, Christ when I arise,
Christ in the heart of every man who thinks of me,
Christ in the mouth of everyone who speaks of me,
Christ in the eye that sees me,
Christ in the ear that hears me,
Christ with me.

Cristo comigo,Cristo à minha frente, Cristo atrás de mim,
Cristo em mim, Cristo abaixo de mim, Cristo acima de mim,
Cristo à minha direita, Cristo à minha esquerda,
Cristo quando eu me deito, Cristo quando eu me sento,
Cristo em mim, Cristo quando me levanto,
Cristo no coração de cada um que pensa em mim,
Cristo na boca de cada um que fala de mim,
Cristo nos olhos que me enxergam,
Cristo nos ouvidos que me ouvem,
Cristo comigo.


fonte imagem: www.dfonseca.zip.net
CD: Arvo Pärt: Creator Spiritus / Theatre of Voices, Ars Nova Copenhagen and Paul Hillier

Nenhum comentário:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...